Bra saker att komma ihåg!

Fan va grejer jag skrivit i min förra blogg! Har nu kopierat allt jag skrivit som varit relaterat till min graviditet. Sparat i Word i en samlig bredvid Alla brev jag skrivit/skriver tll Aimee.
Har börjat göra detsamma med allt som jag skrivit om henne sen hon kom också, men det är mycket! Orkar inte mer idag, men känner att jag vill bli klar snart så jag kan ta bort den gamla bloggen. Är ju bara onödigt att ha den kvar liksom.


Dagen har rullat på i ett lugnt tempo med halvtråkhumör från både min och Aimees sida.... Tror på en bättre dag imorgon. Har gjort en lång inköpslista som vi ska fixa under promenaden imorgon! Har hittat en del nya och spännande recept med ingredienser som jag vanligen inte tycker om-men egentligen inte ens smakat på... ;)


Hoppas ni haft en härlig dag!  ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu