Framtiden kallar!

Jag skulle ju varit hårmodell för en vecka sen, men så i sista stund får jag veta att de inte valt mig. (Jag var löjligt bitter ett tag och var säker på att jag för första gången blivit riktigt diskriminerad för att jag är tjock. Men tog mitt förnuft till fånga och slutade tycka synd om mig själv)
Efter ett tag började jag tänka att det var ödet, att det inte var meningen att jag skulle vara modell den dagen. För detta öppnade upp mitt schhema så att jag kunde gå till bibblan som hade "starta-eget-fik".

Jag hade rätt!!
Den 18maj ska jag på möte med en kvinna på Nyföretagar Centrum. Vi ska till en början gå igenom min affärsidé och sen min affärsplan! Och jag känner mig faktiskt lite nervös. Det är ju min framtid vi talar om. :) Men jag tror på detta.
Att starta eget alltså. En firma som gör cupcakes. (Men det är MASSOR att göra innan man startar)





Nu är vi inne i maj-månad = sista mammaledigmånaden. Hade nog gått tillbaka tidigare om inte Jock pluggat. Tycket det är väldigt viktigt att pappan får möjlighet att vara hemma också. Lära känna barnet på ett annat sätt.



så här mysigt kan aimee ha det på sin pappa, men jag tror att han inte ligger så skönt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu