Gamla inlägg i Gamla bloggen.

Sitter och går igenom min gamla blogg för att jag ska ta bort den. Men innan vill jag ju kopiera och klistra in i Worddokument, de inlägg som är graviditet och bebisrelaterade! Det kommer passa bra in i breven jag skrivit till aimee också. :)

MEN!
Då hittade jag detta gamla inlägg. Hade glömt bort att jag funderade på detta redan för ett år sen...


Choklad & Nougatmuffins

Det är så löjligt gott att jag tror det blir lite mer bakning imorgon, men då med mer nougat än choklad. Man får ju lov att testa sig fram lite=) Speciellt jag. Experimenterar hit och dit med alla muffins känns det som. Men brukar bli ok.

Är det någonting att bli rik på tror ni?
Cupcakes alá Angelique

Det är nog en liten dröm för mig tror jag... hihi Får allt spåna vidare på den! För vi har ju en liten donut kiosk som jag vet går bra! ...... Tror jag får spåna vidare på det och kanske till och med börja med en liten affärsplan?  *dream on. dream on*

2009-02-03 @ 16:58:18
Kommentarer
Postat av: Malin Bergqvist

Tror absolut på din idé!! Kul...jag kommer absolut att köpa dina cupcakes dom ser så himla smarriga ut jämt... =)

2010-05-03 @ 13:45:41
Postat av: Lisa

Tror absolut på din idé! Kanske göra lite macaroons (stavning?) också? Det har jag aldrig sett i Linköping. Men tycker du ska vara lite hemlig med dina planer. Så trist om någon skulle "sno" din idé och hinna före.

2010-05-03 @ 14:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu