Lyckligt lottad

Jag är ju så lyckligt lottad att ha dessa två finingar i mitt liv! haha Så såg dom ut när jag lämnade dom i lördagsmorse för att åka till jobbet :)




Idag är jag helt slutkörd kan jag lova! Att ha "stressat" igenom en hel helg, sätter sina spår.... så idag blir det inte mycket gjort!
Imorgon ska vi till bvc för föräldraträff. Det är dags att ses för att prata om barnmat nu när våra barn blir ett år. Ska bli kul! Kanske man kan få med sig några till parken för lite bus och picknick sen efteråt. Om det är fint väder det vill säga.

Nej har inte så mycket mer att skriva, ett tråkigt svenssoninlägg är vad jag bjuder på idag :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu