Pause

Nu tar jag en pause från städandet. Aimee sover middag och jag ska ta mig lite mellis. :) Hade planerat att gå på långpromenad i eftermiddag för att kolla på Jockes fotbollsmatch..... meeeeeeen det är som allt regn för ett helt år kommer samtidigt idag!


Hoppas på bättre väder imorgon, men för säkerhetsskull städar jag lägenheten så det inte ser ut som ett bombnedslag när alla mammor och ungar kommer imorgon! Tur att man har stor trappuppgång för alla vagnar och bra golvytor för filtar att leka på för barnen :)

Nu blir det Beverly Hills 90210 - Den riktiga! Nostalgiiiiii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu