Svisch!

När man är ute och far hela dagarna, blir det inte mycket tid över till bloggen. Är väl långt ifrån likt mig, men iochmed alla andra förändringar som sker - ja då är det ju inte mer än rätt att bloggen också blir lite vilande! ;)

Jag överlevde mitt tandläkarbesök idag! Tjoho. Inte några tårar heller. *Stolt över mig och klappar på axeln*
Sen blev det en mysig lunch på Linds med min älskade man och dotter. För att sen köpa en present till en viss Snart18åriglillasyster.
Efter en promenad hem bakades det cupcakes, lagades det middag(lax oxh pastasallad med citron&mandel) och packade om väskan. Ny promenad - till Korpvallarna för att titta på pappaJocke när han spelade fotboll(tyvärr ingen vinst...)Promenad hem och nu är vi TRÖTTA!

Sova säng säng säng och sen är det onsdag! :)
God Natt




Upp och stå!

Kommentarer
Postat av: Anna R

Vill bara säga att jag tycker du är jätteduktig med den nya maten och alla promenader överallt! Och att det är härligt att vi nästan fått in en varje-vecka-tradition med promenad och tillhörande kaffe eller tv-stund:) Ses på torsdag!

2010-05-11 @ 22:57:19
Postat av: Johanna E

Med sikte på framtiden skulle passa som bildtext till Aimee (o dej?!) på den härliga bilden!



Verkar som om mycket nytt o spännande är på gång för er! Kul att få följa med er på den resan!



Lycka till!

2010-05-11 @ 23:24:32
Postat av: svärmor

Jag trodde att Aimee härmade dig ....gympa på hemmaplan, kram kram

2010-05-12 @ 07:41:38
Postat av: Lisa

Snart ska ni få träffa honom. Är lite mycket på schemat den här veckan bara =)

Kramar!

2010-05-12 @ 14:37:54
URL: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu