Ännu tröttare...

Fredag: Jobb 11.00-20.50
Lördag: Jobb 06.30-17.00
Söndag: Jobb 07.45-15.00
Jag är lite trött. Men det känns bra. Måndag och tisdag är det mammaochaimeemysdagar. Det ser jag fram emot.



Annars har jag lite tråktankar i huvudet, svårt att få bort dom när det gör mig ledsen i ögat. När det gör att jag känner mig urusel, sämst och inte värd ett ruttet öre. Hur kan man tycka så illa om mig att man säger så? Nej, jag förstår inte.
Jag vet att jag borde skaka av mig vissa saker, men det blir svårt när det kommer från någon man inte trodde skulle säga så. Någon som ska ge trygghet, kärlek och förståelse. Inte fula glåpord, förkastelse och klara tecken på misstycke av mig som person.








Kommentarer
Postat av: svärmor

om du vill ha en kram så får du en nu <3

2010-10-24 @ 17:20:45
Postat av: anette

jag förstår inte varför man vill såra en person så.

Jag vet ju inte vad det gäller men man måste tänka på att det är personen det är fel på, inte en själv...

om det skulle hjälpa lite...

kram

2010-10-25 @ 09:30:22
Postat av: Angelica

Svärmor <3



Nettan Tack! Det var snällt skrivet!! :)

2010-10-25 @ 22:27:53
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu