Beställt foton!

NU har vi skickat iväg en stor beställning på foton på vår lille gris. Över en månad sen dom togs på förskolan, så längtan efter dom har varit stor.
Blev ett ganska stort paket, men det är många som vill ha foton på vårt barn. Hon är ju populär ;) hahaha


Två dagar kvar till ullared och jag är sjukare än någonsin med min skithosta! FAN!!! (ja det är mycket möjligt att jag blir som ett döende barn när jag blir lite sjuk...) Fick sjukanmäla mig i fredags då jag knappt kunde prata. Fick idag ringa in igen, för imorgon blir det inge jobb heller... Jävla förskolebassilusker.
Aimee är iaf frisk nog att gå tillbaka till förskolan imorgon, så jag får tid att ligga och kurera mig ordentligt imorgon. *skönt*

Nu är det mys i soffan med min man som gäller.
Hoppas er helg varit lika bra(förutom skithostan) som min. ♥



ja.... såhär snygga blir man när Älsklingen fotar i smyg!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh vad roligt med kort! Hoppas du mår bättre på tisdag<3

2010-10-11 @ 06:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu