Det tar form!

Denna helg har rusat förbi, med massor av fix och trix i hemmet. Känns mer och mer som om det är vårt hem - vår fristad.
* Badrummet har fått nya korgar och ljusstakar i turkost.
* Vardagsrummet har fått gardiner.
* Hallen har utökats med halsdukar, mössor och vantar inför vinterns kyliga dagar.
* Kontorshörnan har blivit rensad, organiserad och städad.


Det är ju självklart MASSOR kvar att göra, men så blir man ju inte riktigt klar någon gång va? ;)

Vårt vardagsrum med sina nya gardiner. Och så min favoritväxt i hela hemmet LOVE :)



Vänster: Kontorshörnan. Höger: Badrumshyllan med sina nya korgar för bättre organisering.
 


Dagen har varit mysig med fikabesök av Grisens farbror Robin, sen for vi ner på stan för pastalunch och shopping på CleasOhlssons & Åhlens för att avsluta med fika på Esspresso House. När vi kom hem fixade vi i hemmet, lagade middag, busade med grisen, tvättade ett par maskiner tvätt, badade grisen, diskade och NU ska vi mysa i soffan! weiii


Jag hoppas ni haft en lika härlig helg som jag och min familj haft ♥

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Fika på söndagar är ju som bekant fint som snus:)

2010-10-17 @ 21:35:19
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: Angelica

I know! Tänkte att jag var ju tvungen att kolla in ordenligt om man skulle få se dig live någon dag ;) MOAHAHAA

2010-10-17 @ 23:09:37
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu