Jobb Jobb Jobb

Igår började mitt nya schema = dagtider blandat med kvällstider! :)Kändes konstigt att vara på jobbet innan kvällen och det kändes ännu konstigare att få komma hem och ha soffmys efteråt.... Men man vänjer sig. Och det känns redan lite bättre. Bara tanken av att få ha några timmar på em/kvällen med min lilla familj, kunna gå ner på stan och fika eller göra annat roligt - får mig på bra humör!



Börjar jobba om ett par timmar så jag värmer upp med lite kaffe. Niiice.
Hoppas ni får en härlig dag!




Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen i magen

Vad jobbar du med förresten?



Hur går det med ditt bakande? :)

2010-10-04 @ 14:04:58
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sofie - Jag jobbar som städare på tåg. Har bytt arbetsgivare sen somras dock :)



Det rullar på i lugn takt med mitt bakande. Du kan läsa mer om det på min baksida:

www.angelicascupcakes.blogg.se

2010-10-05 @ 09:47:46
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu