Sicket skitsnack!

Här hemma går munnen i ett på grisen. Tjat, skrik, gap, prat, gnäll... you name it.

OFTAST så är det alldeles förträffligt hur mycket hon kan prata och förstå. Och det gör mig sjukt mycket stolt över henne. Massor nya ord och meningar sätter hon ihop. 

MEN IBLAND så blöder fan mina öron! Det är dels för att jag inte klarar av hennes ljudvolym och gnäll. Men dels för att det gör så jävla ont i hjärtat att inte förstå vad hon vill/menar! Och när jag inte förstår... då blir hon så himla ledsen. Tålamod noll - hos oss båda ;)


En gåvagn kan ha många egenskaper. :)



Lite vad som komma skall:

* Aimee skulle egentligen vara ledig från förskolan ons-fre, men måste nu gå på torsdag för hennes mamma har fått tårtbeställning! weiii Kul att det är lite beställningar, även om jag skulle vilja ha mer. :)

* Ikväll kommer min finaste ANNA på fika! Har fan inte träffat henne på minst tre månader!!! Helt galet att det får gå så långt mellan gångerna man ses. Men så är det när jobb och allt annat krockar... (ibland är det tråkigt att bli vuxen)

* I helgen är det bara jobb som ligger på schemat.

* På måndag kommer Pim hit och då ska vi få alla bilderna som hon tog på lilla familjen!

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen i magen

Visst är det hemskt när man verkligen itne förstår vad dom små vill...

Casper kommer ibland och viftar med armar och "pratar" och försöker att få sin tröga mamma att förstå vad han vill men hans tröga mamma förstår verkligen inte alls... Hemskt...

2010-10-27 @ 21:24:20
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu