Ullaredshoppingen

När jag kom hem från min heldag på Gekås i Ullared och packat upp allt så tyckte jag inte längre att det var så mycket. Äsklingen höll väl inte med på den.... ;)


En hylla till duschen(bättre än att ha dom på badkarskanten) och turkosa handdukar.



Ljusstakar och ljus. Blev även lite klotljus också.



Två pyjamaser och en tröja till grisen. Var så jäkla dåligt utbud med kläder kände jag... behöved strumpor och sockar, men hittade inget i hennes storlek.



Väggklocka till köket(önskar att jag hade fått lyssna på den innan köpet... jag hatar ticktack-klockor med än kapten krok gör)



Tidningsställ.



Nya dricksglas.



Ramarna köpte jag i våras, men pappret som jag ramat in följde med hem från en av butikrna utanför Gekås :) Blev helnöjd med resultatet och de fick komma upp i grisens rum direkt.




Sen blev det lite småplock som reflexer, klädrollers, fotoböcker, strumpor, plånbok och vantar till älsklingen och julklappar, leksak till Daisy, julprylar och annat. 
Sen blev det också lite mer bakrelaterade fynd, som jag lite senare kommer lägga upp HÄR :)
Kommentarer
Postat av: svärmor

och en jättefin vinteroverall till lillgrisen fick du väl också med dig hem =D

2010-10-15 @ 19:32:03
Postat av: Angelica

svärmor .... HAHAHAHA Ganska komiskt att jag glömt bort att ta med det bästa och mest nödvändigaste köpet! Det kommer ett alldeles eget inlägg för den sen istället :)

2010-10-15 @ 22:40:05
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu