Jobb dygnet runt.

Det blir svårt att hinna med olika saker när man jobbar praktiskt taget dygnet runt. Men jag kämpar på :) På fredageftermiddag lugnar det ner sig lite och då ska jag ha fredagsmys med min familj och finaste Jessica och hennes Petter.

På lördag kommer familjerna Stenberg och Johansson/Stenberg hit för lägenhetssyn och fika!


Innan dess ska jag färdigställa en tårta och jobba två pass på jobbet. Funderar på vad jag ska baka och bjuda på till fikat på lördag också... Tror det får bli lite smarriga cakeballs! Men vi får se :)

 


Aimee busar med alla sina kramdjur i sin soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu