Astrid Lindgren

Igår eftermiddag kom Aimee med ett dvdfodral, med Saltkråkani, i högsta hugg! DEN skulle hennes pappa minsann sätta på så hon kunde se. :)
Det är inte ofta hon vill se någotning annat än Happy Feet, så självklart bytte vi. (Tidigare när vi satt på Lindgrens klassiker har hon inte varit intresserad så vi var beredda på att få stänga av efter ett par minuter....)




Hon stod som en stilla sol framför tv:n och kollade noga på vad Tjorven, Pelle och Stina höll på med. Och när Båtsman visades i bild så skrek hon förtjust; "OVVE" :)
Nu på förmiddagen så har vi kollat klart på filmen och myst. Känns som om denna dag kommer bli bra. Solen skiner och vi ska iväg till Tropicarium! Sen ska vi käka middag med min mormor&morfar.



Kommentarer
Postat av: Anna

Saltkråkan är i världsklass, och hur snygg är inte Malin?! Tropicariet pratade vi om senast igår att vi vill åka till, vi väntar på att Skorpan ska bli aningens större bara. Förr om åren har jag och Linus åkt dit själva för att vi tycker det är så kul!

2011-02-19 @ 11:09:40
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: Sofie

Astrid Lindgren är så bra så. Kul om hon vill se det ju.

Hoppas verkligen att Casper och Anna vill se sånt sen för tycker det är så härlig stämning och härliga inställningar i just dom filmerna.

NÄr man ser tex alla vi barn i bullerbyn så önskar man lite at det var så man levde..

2011-02-19 @ 12:00:55
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Angelica

Anna I know!! Malin är så snygg att jag blir lite kär i henne varje gång jag ser henne ;) Tropicarium var verkligen ett perfekt ställe för Aimee, hon är nu i lagom ålder för att uppskatta det.



Sofie Astrid Lindgren is the shit! ;) Det är ju dock liiiite väl härlig och underbar stämning i filmerna ibland, MEN det vill jag att min dotter ska få se - för de hade ju inte i närheten av all skit i leksaksväg och liknande under den tiden, men de var minst lika lyckliga och glada :)

2011-02-19 @ 20:29:16
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu