Sött som socker!

För andra kvällen irad har grisen pratat, busat och lekt sig själv till sömns i sin säng.(trodde igårkväll att anledningen var för att min vän Anna var här) Det är då svårt att hålla sig för skratt när man hör henne.
Men svårast är nog att hålla sig utanför hennes rum!! Vill bara gå in och lägga sig bredvid för att mysa ♥


Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar min familj och hur lyckligt lottad jag känner mig vara att ha dom i min närhet. Längtar tills min älskade Joakim går med på att sätta ett datum för vår dag... Tydligen så är jag dyr i drift inför en dag som en bröllopsdag så jag får snällt vänta tills vi båda har jobb ;)



Två bilder från helgen i Hannäs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu