Krämper

Idag är jag hemma från jobbet. Har känt att "något varit på gång" i kroppen i nästan en vecka. Men jag kör på som vanligt eftersom att det inte bryter ut.... Men igårkväll/imorse klarade jag inte längre.
Fryser hela tiden, trött, utmattad, småfebrig och allmänt ont i kroppen. :(


Tar det lugnt hela dagen lång helt enkelt. Myser med min dotter och hoppas på att jag mår bättre med vila.



Om ni är intresserade så finns det nu en ÅRSKRÖNIKA med mina bakverk 2010 på bakbloggen. Klicka på bilden för att komma dit :)

Kommentarer
Postat av: svärmor

krya på dig, kramis

2011-01-04 @ 18:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu