Linköpingspel

Igårkväll kom mina svärisar för en mysig spelkväll. Aimee busade först i sitt rum som aldrig förr och sen fick hon ligga i sin farfars knä och dricka vällingen innan sängdags. När jag lagt henne i sin säng och sagt godnatt satte vi oss vuxna i köket med Linköpingsspelet och lite gott att dricka.

Kom i säng sent om man säger så, tyvärr inte som en vinnare... Inga förvånade ögonbryn? Inte? haha Okej då. Förstår er! Spelet var som monopol och kul att spela, även om jag själv inte är helt bra på spel som dessa. Tror att det kommer spelas igen i sommarstugan under semestern ;) Jag och svärmor vill nog ha lite revanch!

Idag är det en slappardag för mig och grisen, medan Jocke agerar flyttgubbe åt min mormor&morfar som flyttar idag. Får se om vi ska gå ner och kolla in nya lyan senare, med lite cupcakes.


Påsen och de vackra rosorna fick jag av min finfina svärmor&svärfar.
TACK!!! Love the bag ♥

Kommentarer
Postat av: svärmor

tack för en trevlig kväll och naturligtvis blir det revanch på landet... =O

2011-01-08 @ 15:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu