Till en helt ny nivå

Att en människa vågar skriva sina otroligt inskränkta, fientliga och omänskliga åsikter i ett så offentligt rum som Facebook... ja, det är förbi mitt förstånd.

Och dessa citat är alltså tagna ur en diskussion som uppstått genom DETTA. Till saken hör också att personen i fråga tydligen utbildar sig till lärare.... Hoppas innerligt inte att denne kommer arbeta som lärare i en skola som min dotter kommer gå på i framtiden!


Och som sagt så föds vi till pojkar och flickor av en anledning. Flickor kan inte fortplanta sig med flickor, inte ska man väl då främja homosexualitet?  "


"  Nej, homosexualitet är inte medfött. Skulle det vara något "genfel" då? Eller en mutation? Aldrig! En mutation är till för att vi ska överleva bättre, och det gör vi ju inte om män vill ha män och kvinnor vill ha kvinnor!!
Därför tänker inte...
jag lära mina barn att "pojkar får vara kära i pojkar". Men är det något de kommer på senare är det ju inget att göra åt liksom!   "


Allt det här med jämställdhet och genus är ju bara blaj! Som det här med könskvotering, i vuxen ålder, hallå-har-ni-ens-något-under-pannbenet liksom?  "
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu