Det känns inom mig...

Idag har vi varit på kalas för finaste svägerskan Ulrika! Tack för idag ♥
Vädret bjöd på extremt hög fuktighet = svettigt värre. Min unge var så lockig i håret att hon såg ut att ha stoppat två fingrar i ett eluttag eller nåt ;)
Efter kalaset följde fisen med sin farmor & farfar ut till landet för mys över helgen. Och vi vuxna for hem och fixade i hemmet. Nu tar jag en liten pause i tårtbak inför morgondagen och sen ska vi ner på stan och gå på bio. Ingen av oss är säker på när vi gjorde det senast, men det kan ha varit filmen "The Happening"... som sagt, det var ett tag sen.




----------------------------------------------------------
Jag är orolig inför morgondagen, och vet inte vad jag ska förvänta mig så jag lämnar det i ödets händer. Det som sker, ja det får ske. Jag har sträckt ut min hand i ett försök till förbättring. Mer kan jag inte göra just nu.
Vissa saker vill man bara inte säga eller höra. Men ibland så måste sanningen fram, kort läggas på bordet och känslor komma till sin rätt. Utan att tala med varandra, kan man inget veta säkert.

Kommentarer
Postat av: svärmor

<3

2011-07-02 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu