Fenomen

Igår var det Allsång på Skansen. Nya säsongen är underbar, härlig och riktigt bra! Det händer saker hela tiden, Måns håller i programmet med bravur utan att intervjua sönder artisterna, det är bra blandning av artister och jag känner att jag inte vill att det ska ta slut....

Det fanns dock igår en negativ sak som gjorde att jag skämdes lite.
Eric Saade.  ????????
Vem tror han att han är? Och VARFÖR tror han att han är någon typ av gigantisk världsstjärna som håller en egen konsert för 25.500 människor? Nej, det var pinsamt och kändes överdrivet.
Men det har väl blivit lite utav ett fenomen det här med Saade. Ungarna(för jo, det är fler barn än ungdomar tror jag) som skriker, sjunger och dansar till honom blir tokiga. Jag vet, själv var det Backstreet Boys. Men det går liksom inte jämföra en snorunge från lilla Sverige som låtit sitt kändisskap stigit honom åt huvudet, med ett av världens största pojkband genom tiderna....
Nej, kom ner på jorden Eric! Du är bra, absolut - men inte när du gör som igår.


HOFFMAESTRO däremot. DÄR har vi ett band med gung och som fångade publiken med sin musik som är en blandning utan dess like. Gör så man vill gå upp och dansa ;) Awsome! Ångrar att jag inte gick på konserten i april på Cupolen....


 
Kommentarer
Postat av: svärmor

och även din svärfar =D

2011-07-27 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu