Mitt i all elände....

Det finns med oss i varje andetag och tanke.
I våra hjärtan bär vi med oss denna sorg och omsorg.
Jag kramar om min bebis extra hårt om kvällarna och tar vara på den tid jag har med henne. Vetskapen om att vi inte längre lever i en skyddad värld, i ett samhälle där hemskheter har tagit över och där man är rädd för våldsbrott mitt på ljusa dagen. Jag känner mer för hela Norge och deras medborgare som fått känna på ondskan i sina liv, på nära håll - än för barnen i Afrika.

Det är nära, det är hos grannen bredvid och det blir mer känslosamt. Jag har släkt som bor i Oslo och rädslan av att kunnat ha förlorat dom gör att jag blir mer berörd.



Håll dom du älskar nära.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu