TACK!

Ville bara titta in och säga TACK till alla er finingar som lämnar ett litet avtryck här på bloggen då och då. Ni är dock många många fler som bar kollar in...... så... hm... HUR ska vi kunna ändra på det??

Låta er komma med ämnen jag ska blogga om?
Ha en frågestund?
Ge er möjlighet att bestämma vad för typ av bilder som ska läggas upp?
Anordna en tävling?


Hur som haver.
Det är förändring på gång! Exakt vad kan jag inte avslöja, men idag har jag bestämt mig. Håll tummarna ;)


fisen och jag myser

Kommentarer
Postat av: svärmor

klart att vi håller tummarna =D

2011-07-18 @ 14:20:52
Postat av: Elin & Koira

jag tycker det är roligast med vardagsinlägg typ vad ni hittar på om dagarna! kanske lite mer om vad Aimee gillar för leksaker och hur hon har det i sitt rum osv...? kanske mer tips om genusböcker för barn, genomtänkta leksaker eller sånt? :)



ska försöka komma ihåg att kommentera lite oftare!:)

2011-07-18 @ 14:57:17
URL: http://koiruliini.se
Postat av: S-L

Hej hej

Jag kommenterar sällan men läser varje dag. Kram

2011-07-19 @ 08:52:01
Postat av: Madde

Hej,

Läser oxå varje dag, iaf när jag jobbar...

Ska bli spännande att höra vad som är på gång. Egentligen tycker jag att det är att aktivt ta beslut om något som är de stora utmaningarna i livet. Var stolt över att du vågat bestämma dig! Och att du kommer göra ditt bästa! Går det sen dessutom bra är det ju bara en bonus!

Kram

2011-07-19 @ 10:58:04
Postat av: Angelica

svärmor TACK!



ElinoKoira Ska bli!! :)



S-L :)



Madde Vad go du är! Tack :) Kram tillbaka!!

2011-07-20 @ 14:56:40
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu