För två år sen...

... låg jag med smärtor i mage och rygg. Två timmar senare kom hon ut med hjälp från barnmorska och barnläkare. Traumatiskt och kaotiskt, men vi har fått ett sånt lyckligt liv utan vidare komplikationer att det spelar ingen roll!! :) 

Vi har en fantastisk liten tösabit som vi är så stolta över. Hon utvecklas i rasande fart och får mig att le varje dag. I de värsta stunder med trots, gråt och "nej-sägande" vet jag alltid inombords att hon för alltid kommer vara mitt bästaste val i livet.


I will never leave when she needs me the most.



GRATTIS ÄLSKADE GRISEN




Aimee Elvira Maria.
2009-06-27  det datum jag aldrig glömmer, det datum som betyder mest.

Liten har blivit större.


Stora har blivit vuxnare.
 

På väg att växa i sina underbara äpplekinder.
 



 



Igår på kalaset. "PHU! Nalle PHU!"


kalastårtan för två-åringen


Massor av presenter fick hon! Vi tackar hela familjen för allt fint, kul, spännande, användbart och behövligt! Det är nästan för mycket... Vi är riktigt tacksamma ska ni veta alla fina som var med och firade grisens dag!!


duplo, gunghäst(motorcykel), såpbubblor, docka, mjukishund, kläder från Villervalla, pengar, cykelhjälm, playdoolera och finfina kort.


Kommentarer
Postat av: svärmor

ja inte känns det som det är 2 år - en dag sedan du gick på landet och mådde såå illa =D, huva vad tiden går fort...snart åker fisan omkring på en riktig moppe-scooter <3

2011-06-27 @ 16:15:05
Postat av: Anna

HAR DEN ÄRAN ATT GRATULERA LILLA DAMEN!

2011-06-27 @ 19:23:36
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: Linda

Grattis Grattis Aimee på sin stora dag! önskar Linda i smålandsskogarna!

2011-06-27 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu