Goddagens

Om ett par timmar börjar jag jobba... GAAAH! HUR ska jag orka? ;) Har varit fullt ös sedan vi gick upp. Tokfisen sov i hela 15timmar inatt så det blev sovmorgon. Det är vad jag kallar trött! haha

Kalaset blev kanonbra, ett stort upplägg med massor av frukt och hemgjord vaniljkräm bjöd på vi på. Samt en tvåvåningstårta. Inga bakverk, inga cupcakes och det kändes så skönt att inte behöva stressa med all bakning. Denna gång tog vi det lungt.  TACK TILL ALLA NI SOM KOM OCH FÖRGYLLDE AIMEES FÖDELSEDAG!!
Vi valde att igår bestämma om plats för kalaset, från parken till hemma. Lite för blött i gräset tänkte vi. Detta ledde dock till att det blev lite panikstädning idag ;)
Bilder från kalaset får ni imorgon!




Nu ska jag mysa upp i mannens famn och njuta av hans närhet. Min klippa i stormen! Min trygghet och kärlek, den jag litar på mest på jorden. Utan honom hade jag gått under ♥ Speciellt när det är som det är. Och det är tack vare min älskade Joakim som jag står fast vid mig själv och är sann mot mig själv. Love me or hate me.

Kommentarer
Postat av: svärmor

Tack för en mysig och god födelsedag det är ju alltid lika mysigt att träffa alla =D, ses på lördag, kram kram

2011-06-26 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu