Gruppchef

Jag har min vision om vårt bröllop. Och igårkväll gick jag igenom den med min Joakim och han är med på't! SWEET! Nu är det bara den ekonomiska biten kvar att fila på... 
eller... att få honom att gå med på att göra det någon gång ;) haha



Hur som haver, har idag bestämt mig för att söka tjänsten som gruppchef. Så imorgon ska jag maila min arbetsledare och min högsta chef, samt prata med mina arbetskamrater. Jag känner att jag har deras stöd och att dom litar på mig - men skulle de vilja att jag gick från arbetskamrat till gruppchef? Det är en känslig fråga.
Speciellt nu när man fixat jobb åt lillasyster hos oss! Finaste sustra mi, kämpar på som en tok och visar på bra utveckling bara på två dagar. *Stolt*





Annars så måste jag visa på suraste ungen i stan, trots att hon fått en bulle. Vet inte varför hon hänger läpp, men kan vara kamerans närvaro.  


Själv skriker hon "köttbulle" när hon vill ha en kanelbull, honförstod inte vad vi menade med kanelbulle....bulle som bulle liksom ;) Blev en jädra massa tjat och tjoande när Pelle, Robban och Jakob + flickvän Karin var här på besök i söndags. TACK för att ni tittade förbi!!

Kommentarer
Postat av: svärmor

o vad jag vill pussa den lilla sura läppen =D

och vad det gäller jobb...kör hårt, vi kommer att hålla alla tummar. kram

2011-06-21 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu