Midsommarafton

Idag är det midsommarafton. För känns det dock inte som så då jag jobbat hela dagen. Sen jag kom hem har jag bakat och förberett fyllningar. Nu ska jag dock sätta mig i soffan och ta det lugnt :) Doodles och vin har jag framför mig och på tv:n börjar stax Bodyguard - underbart.


Önskar dock att jag hade varit med mina älsklingar i stugan, men det tar jag igen nästa år, för tre år i rad tänker jag inte jobba denna afton ;) Nu ser jag fram emot söndag då det är kalas på schemat! (om ni missat det så fyller grisen två år!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu