Snart semester

Ibland så måste jag inombords pusha mig själv och berätta lite försynt att jag är bra. Att jag duger precis så som jag är och att jag är älskvärd.
Ibland talar jag om för mig själv att jag får vara stolt över mig själv. Att jag gör ett bra jobb.


Idag har lite varit så. För att orka med när det känns tungt. För att känna att jag ska kunna jobba vidare och se det som är fantastiskt bra i livet just nu! Och när det är mer positivt än negativt - ja varför ska jag hänga läpp??


Imorgonkväll ska Älskling på firmafest! Fatta - en veckas jobb och sen fest. :) Så jag är änkling och ska ha egentid i lugn och ro.



Fick för övrig hem detta paket i veckan. Bra, det behövs till helgen! :) Riktigt najs med gratistamponger.
GÅ MED I TAMPONS FOR FREE och få ett paket tamponger gratis varje månad.
Denna månad fick jag även Sana Intimtvätt.
GRATIS ÄR GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu