Snart två år

På söndag är det kalas i parken. För att på måndag är det tydligen TVÅ ÅR sen grisen föddes.... jag fattar noll! Hur gick detta till? ;) Nyss fanns hon inte ens i min mage, och nu ska hon fylla två år. Mitt livs bästa beslut!

För övrigt har hon fått liiite mer hår. Dock inte ens i närheten av klipplängd, men ändå ;)




Just nu:
Aimee rabblar upp alla namn på Barnen i Bullerbyn och ler. Det är så härligt att se hur hon tycker om Astrid Lindgrens klassikerna, och att hon inte "hakar upp sig" på bara en film eller en karaktär. Kan ju lätt bli så att man tar lätta vägen ut och då bara köper kläder/leksaker/filmer och liknande med den karaktären sen. Vilket då också kan leda till att barnet inte har en chans att uveckla ett nytt intresse/favoritkaraktär. Och det kan jag tycka låta tråkigt.

Här uppmuntrar vi till mångfald och valmöjligheter.
Kommentarer
Postat av: svärmor

och den goda nacken ska jag pussa på snart <3

2011-06-23 @ 10:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu