Tittar in här en snabbis!

Fan vad man blir dålig på att upptadera här ibland... sorry!

Snabbuppdatering!
Nyss var finaste Linn här på en fika och jag längtar ihjäl mig tills hon ska bli Linköpingsbo igen! (Även om det kommer ta år...)
Nytt schema på jobbet = dagpass och mycket mer tåg, vilket gör att jag jobbar mest hela tiden.
Älsklingen trivs bra på jobbet och jag blir bara så stolt så stolt över honom! Fan vilken grym karl jag har :)
Aimees humör går upp och ner, men det är bättre nu än för nån vecka sen.
Jag var idag och gjorde ett nytt cellprov, "bara" en väntan på ca 8veckor för att få svar om jag fortfarande har förändringar....
Vi har invigd plaskis!! Ungen badade helnäck spontant, morsan hade inget ombyte eller handduk med sig. Men är det sommar så är det :)



Ja det var väl det.
Over and out for now ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu