Tre pass kvar...

...sen är jag ledig för jag ska ha semester.


!!!!!!!!!!!!!!!!! L E D I G !!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag ska för första gången i mitt liv ha semester. Fyra hela veckor med min dotter. Dygnet runt. Fatta vad vi kommer trötta ut varandra ;) haha Men fatta hur kul, mysigt och lugnt vi kommer ha det.





Vuxenpoäng till mig! (bortse från sambo, unge och ikeafamilykortet) För aldrig tidigare har jag haft semester, eftersom att jag varit timanställd = fått jobba när de fast anställda skulle ha semester. Men nu är det ju jag som är fast anställd.... kan knappt fatta det och är så jävla glad för min skull(jo, det får man vara när man gjort sig förtjänt av det).


Nu ska jag njuta av kaffe i väntan på att Älsklingen kommer hem från Hufvudstaden någon gång! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.liveleak.com/view?i=cd7_1309269568

2011-06-29 @ 02:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu