VAB

Idag ska jag vabba för första gången... Förut har ju Jocke varit hemma iochmed att han kunnat plugga hemifrån, men nu när han är arbetande så fick jag vabba när grisen är hemma och förkyld. Men konstigt nog hostar hon inte. Det är mest rossel och snor. Men vet ju inte riktigt hur det går till att vabba då vi aldrig gjort det. Ska läsa på FKs hemsida!






"Synd" att vädret är så djävulst grått och regnigt... Lägligt nog har ju Älsklingen fått jobbil så han får allt svänga förbi maxi på väg hem från jobbet sen ;) 




♥ ÅÅÅÅÅ Nu längtar jag till semester, sol, vila, mys med dottern och allt det där som hör till semestern ♥



Så här kan jag se ut när jag får äta soppan själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu