What a night!

Idag mår jag som jag förtjänar med en härligt molande huvudvärk och underbart törstig kropp ;) Nya ansikten, mycket skratt, gott att äta och dricka - ja ni förstår ju att det inte var något annat än en rolig kväll hos Anna. Måste även påpeka det att hennes lägenhet var otroligt vacker! Blev riktigt hänförd och ville flytta in! haha  

Det var inte i min tanke att gå ut, men efter att fått åka på pakethållare ner till stan(jodå jag kände mig som 15år igen!) så blev det liksom som så att jag följde med ut. Hade tur att känna vakten denna kväll = jag fixade in oss före kön. The småbarnsmorsa still has it ;) hahaa


Det härliga med att komma iväg så här är att få komma hem till min familj och känna hur mycket jag älskar dom. Att känna hur rätt det är att vara där jag är och veta hur lycklig jag är med dom. Någonting som i vissa stunder kan vara svåra att se när man lunkar in och ut ur sin småbarnsfamiljsvardag. ♥ 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu