Bildparad

Då jag jobbade inatt ställde älsklingen upp och tog Aimee imorse. Ikväll får han jobba igen lite på skolarbetet för att kunna ta en ledig dag med oss. (Helgen var ju liiiite fullspäckad att vi inte hann med vila och mys) Tack finaste Joakim!! I love you.

När de kom in o väckte mig i förmiddags kommer Aimee fram till sängen och säger;
Aimee: "Mamma!"
Jag: "Ja?"
Aimee: "Ut! Hejjå" (så vinkar hon glatt och springer ut till hallen)
Jag: "Men inte ska du väl gå ut nu? Kom och ge mamma en puss."
Aimee: "Näää! Acka. Ko." (Jacka och skor skulle hon ha på sig)


♥♥♥♥♥





Så här kul hade vår fis igår på kalaset. (Väljer att inte lägga upp bilder som de andra som var med på kalaset är på med, då många av dom inte vet att jag har blogg.)

 

 

Kalaset hölls på sysslingarnas förskola och det uppskattades av båda vuxna och barn kan jag lova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu