BLANNBIIIL!

Idag har jag hunnit med massor! En underbar och härlig dag, trots EXTREMT mycket folk nere på stan :)
Shoppade lite nytt till Aimee och lite smått&gott till hem från Lagerhaus(bilder på detta kommer imorgon). Älsklingen fick sig ett par nya skor och vi fikade massor med svågerRobin och systerBecca med pojkvän. TACK till er för en mysig dag på stan.

Mitt på stora torget stod det två brandbilar och en massa brandmän till kvinnor och barns förtjusning ;) (om man är lite fördomsfull sådär) Aimee blev helt salig när hon fick springa omkring PÅ en brandbil. Och mammaangelica fick ett sånt här moment "ojojoj vad stor hon blivit"!

 
Framme på bilden fanns en liten avsats hon först stod på, men klättrade hon upp och sprang på själva bilen med en massa andra barn.


Sen sov grisen mycket gott i vagnen när vi tog bussen till svägerska med familj! Där fick vi god mat, många skratt och härligt "återseende". Jo, för jag och min fina svägerska har inte setts sen julafton!!! HERREMINGUD! Vi har varit sjuka om vartannat, jobbat om varandra och så har det vanliga svenssonlivet kommit emellan. Galet. 



När vi kommit hem så blev det ingen välling för grisen, hon var helt utslagen så jag klädde bara av henne och la ner henne i sängen...

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg matta:) har en likandan!

2011-03-27 @ 10:48:05
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu