Som ett varnande exempel...

I helgen var vi hos min mormor&morfar på middag, då fick vi även ta med oss en canvas hem. En canvas med en gravid Angelica på.
Bilden togs i samband med en reklamkampanj för Biogas juni 2009 - "Med framtiden i tanken". Och reklambyrån tryckte upp denna fina canvas till mig, men den hamnade hos min mormor&morfar... sen har den liksom inte kommit därifrån. Så nu var det väl dags att ta hem den. ;)


Vi ställde upp den på hyllan ovanför sängen istället för den stora tavlan med massa svartvita bilder på. Lite som ett varnande exempel innan vi går till sängs .... hahahaa ;P



Fint blev det iaf tycker jag.
Den representerar ju det finaste i vårat liv.
♥ Aimee, ho nsom kom ut tre dagar efter att bilden togs ♥

Kommentarer
Postat av: svärmor

jättefint <3

2011-03-22 @ 18:44:38
Postat av: Emelie

Superfin bild!!

2011-03-22 @ 21:59:24
Postat av: Madde

Gud vilken fin bild!

Jag vill oxå ha en fin gravid bild. Men jag blir både ful på bild plus att man ska ha råd och hitta en bra fotograf

2011-03-23 @ 21:17:50
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack!!!

Madde - jag har ju sett dig på bild, och du har fel! :) Jag hade tur med fotografen då det är en vän och slapp ju betala då det var till en reklamkampanj ;)

2011-03-23 @ 21:27:56
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu