Absolut Torr!

Jag är en BUZZADOR och genom att vara en del av dom så får jag chansen att testa nya produkter, helt gratis. Och jag får dessutom lite prover att dela ut till nära och kära.
Denna kampanj var jag dock sent ute med att hämta ut mitt paket och sen med att testa själv. Denna vecka ska jag se till att dela ut mina prover så andra också får testa!


" Absolut Torr är en extra effektiv antipersperant som motverkar svett och dålig lukt upp till 7dagar. Till skillnad från en vanlig deodorant som bara tar bort dålig doft, har Absolut Torr en svetthämmande effekt som påverkar både lukt och fukt. "


Den kan användas mot armsvett, handsvett och fotsvett - men genom att man använder denna så täpper man till porerna och låter svetten komma ut från någon av de andra miljoner svettköttlarna vi har på kroppen.
Igårkväll satte jag på mig Absolut Torr för första gången och ska nu se hur jag kommer vara under armarna de kommande dagarna på jobbet. Synd bara att jag inte kan dutta på den runt jättepattarna som utsöndrar mest svett.... :/


Sambon körde med den över helgen och var nöjd, dock så tyckte han att den sved lite under armarna i början. Det kände jag med av igårkväll, men ingenting nu och det var inte heller någonting som störde. Nu




Absolut Torr kan du köpa på apoteket, men jag rekomenderar dig att LÄSA BIPACKSEDEL ORDENTLIGT innan du köper och använder produkten. Felanvändning kan orsaka att det svider och kliar på användningsområdet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag använder detta. helt underbart. bättre produkt får man leta efter. har använt denna i minst 8 år...

2011-05-31 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu