GRATTIS!!

Tänk vad allt känns liiiite lättare i hela min kropp och själ när det riktiga samtalet kom förut idag. Min finaste älskade Joakim fick nämligen det bästa besked man kan tänka sig, när examen ligger vid fötterna. JOBBET ÄR HANS! (och för att skryta lite så fick min man det, även om det var flera med mer erfarenhet som också var på intervju. För jo, de gick lite efter personkemi och intresse också)


Det känns något så oerhört GÖTT att veta att han slipper gå arbetslös under sommaren. Visserligen hade det tagits ut föräldradagar istället då, men det känns bra att veta att det inom en snar framtid kommer vara två med arbete här hemma. Att veta att all tid och energi som Jocke lagt på sitt plugg - har gett resultat.

Vi skulle dock förberedas på att jag och Aimee inte skulle få träffa vår Joakim under veckorna 28 & 29, då hans arbtestider kommer var 06-21! OMG! haha Vilken tur att jag har semester då ;)



Jag är så stolt över dig bästaste Joakim ♥ GRATTIS till ditt välförtjänta jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu