It was my birthday

SWOOOSH sa det och så var min dag över. Men icke att gråta för det, idag kom svåger över på middag och fika så jag fick allt bli firad två dagar irad. hihihi
Det har varit en underbar helg och jag är helnöjd med det lilla och lugna kalaset igår. Jag börjar nog bli lite vuxen ;)

En av de härligaste presenterna kom från svägerskan som ramat in ett så klockrent och passande citat för mig.



Sen fick jag även lite presentkort, blommor, parfym, vackra inramade foton på mitt barn tagna av fotografsvågern Robin, balongvisp, gratis barnvaktshjälp för egentid med min man, kakfat med kupa, smyckesträd, kylmatta att ha under datorn när jag har den i knät :)





Idag har jag varit på jobbet och det känns verkligen i hela mig att jag inte jobbat "på fältet" på länge... det är en mycket trött och seg Angelica som sitter framför fotbollsgalan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu