Bajs i toan

Igår var jag hemma och vabbade. Idag var Jocke hemma(dock har vi tur då det är studiedag idag så han hade ändå planerat in en ledig dag idag). Under dagen fick jag ett sms "Aimee har bajsat i toan!!!" :D
Ja, jag vet mycket konstig information att dela ut så här offentligt... Men ni föräldrar förstår nog ;) haha

Blir ännu gladare när jag kommer hem till en sprudlande glad unge som frågar "mår du då mamma?" och sen "jag hjälpa dig me jackan?"
UNDERBARA UNGE! ♥


Sångstund, lek med duplot och tågbanan stod på schemat medan Jocke lagade middag. Sen gick vi ut till lekparken för att nyttja det sista av våra såpbubblor. Hur mysigt som helst i det lite kyliga vädret. Nu är liksom snart vintern här känns det som!


Nu är det dags att sova. Imorgon väntar en heldag på kontoret! Nice att få lite ombyte från tågstädandet och stressen med att kolla klockan hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu