Djävulens advokat

Började se en film lite för sent. Fan vad sur jag blir när jag inser hur sent den slutar... Äsch! Vi lever ju i ett så teknologiskt samhälle att vi nog kan finna den och se klart den en annan dag ;)

Dagen har varit slappare än slappast, tills vi for till Ikano och Ikea. Gör inte det lönehelg. Vi gör ju inte det så ofta, men när man gått och blivit med bil så blev det enkelt. haha

Nu ska vi iaf sova. Fast jag önskar lite(läs ganska mycket) att jag istället satt uppe halva natten med mera vin och finfina vänner. Önskar jag var med er ikväll. Önskar jag kunde göra någonting gammalt ogjort.





............

Förskylningarna blir bättre iaf. Imorgon är det kalas och dagens shopping av present tror jag på! Men kan ju inte visa då jag vet att min fina svärmor läser här så ni får vänta tills imrgon ;)

Over and out.
Puss och god natt.
Kommentarer
Postat av: svärmor

Hmmm, lite nyfiken =D

2011-10-30 @ 10:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu