Home again

Nu är jag hemma! Älsklingarna har haft två dagar hemma då Aimee åkt på en förkylning. Själv kände jag att något verkligen var på gång igårkväll och gick till hotellrummet redan vid 20. Vaknade hundra gånger inatt och imorse insåg jag faktan om att en förkylning även slagit till mot mig. *Stackars stackars*

Kursen gick över förväntan och jag känner att detta har jag koll på :) Det är liksom min grej att arbeta med organisering, planering, siffror, listor, schemor och liknande. I love it! Imorgon väntar en dag på kontoret med allt detta(och lite till såklart).


Har massor av bilder att visa från helgen, men orkar inte fixa med alla ikväll. Här har ni några iaf.




UNIVERSEUM, the place to visit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu