Testing

Nu när blogg.se fixat app till IPhone, kan jag inte vara sen att testa! ;)

Sängen är gudomlig och jag har sovit så jävla bra och vi kan nu stryka en punkt från vår "måste-köpas-lista". Snart är vi klara med den och det känns bra att vi även kunnat unna oss saker som inte bara är måsten. Fan vad bra att vi nu har jobb! Lite skillnad på budgetskrivningen nu jämfört med ett-två år sen.


Nu ska vi njuta av vin och snacks. Hoppas denna app fungerar nu. Då kanske det bloggas lite i Stockholm också!

Kommentarer
Postat av: Frida M

SÅ skönt med pengar! Du anar inte vad jag längtar till jag blir klar med min utbildning om åtta veckor! Ja, förutsatt att jag får jobb också så klart... Men det löser sig nog! :-)



Såg din lilla tös och hennes pappa i Trädgårdsföreningen idag!

2011-10-01 @ 21:18:28
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu