Vilovecka

Denna vecka som kommer har jag längtat efter. Det är att kurera mig som gäller. Att ta det lugnt och inte jobba över eller ta på mig mer jobb än det som redan är inplanerat. Jag ska ta långa bad om kvällarna, kanske gå ner i centrum och sola. Njuta av min dotter. Mysa och inte stressa.
Sen så ska jag börja planera och fixa inför vår weekend i Göteborg. Två veckor, sen är vi där. :)


igår var det tjejfest hos Jenny. Hade en riktigt kul kväll med nytt folk, blandade åldrar så man kände sig fan gammal ibland ;) Gick hem när alla andra drog till krogen, vilket jag tackade extra mycket för idag. Som sagt, är ju inte ung längre så pallar ju inte lika mycket längre. haha
Mycket skratt, sktisnack, sång och upplyftande samtal om barn, utbildning, jobb och familj. TACK alla tjejer som förgyllde min lördag.


Anant som helgen bjudit på är att man är en readhead igen! Aimee var lagom förtjust.... Nu tycker om det är kul. "Mamma då! Gjort håjet?"
Och så har jag gjort tårtor som vanligt.


Bland annat denna. Passar väl sig att skriva R.I.P Steve Jobs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu