En sån där skitdag

Jag ska börja jobba kl08.00 om dagarna.
Idag vaknade jag kl08.02!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aimee ska börja på förskolan kl07.15. Och idag skulle de dessutom ha fotografering kl08.00.
Idag kom vi till förskolan kl08.25!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag dricker nu min första kopp kaffe för dagen i hopp om att bli lite piggare för stunden och för att få bort min huvudvärk. Passar även på att döva en viss nedstämdhet inom mig med lite choklad i olika sorter. MummaMummaMumma.

Dagen har varit allt annat än normal och det blir liksom som om att allt blir fel när man försover dig då enormt mycket. Förutom skammen jag känner för att komma så sent, så stressar jag upp mig till bristningsgränsen med hjärtklappning och svettningar....
Detta vet min älskade man om så han skickade ett uppmuntrande sms till mig "Lugna ner dig och ta ett djupt andetag. Tänk Hakuna Matata!!!" ♥ Det hjälpte mig genom min dag. Och vetskapen om att få komma och hämta hem ungen som jag för första gången praktiskt taget kastade in på förskolan(skämmes skämmes)!

Det började regna lagom tills arbetspasset skulle sluta = blött på väg hem från förskolan. Men jag hade ett paraply och Aimee fullt påklädd med galonmaterial! :) Det var en mysig promenad med en upptäckarunge som vill veta vad allt är, känna på alla buskar och gå på alla olika underlag. Älskade unge som får mig alldeles varm i kroppen!



nej, nu ska jag inte gnälla mera. Imorgon är det en ny dag och då är det möte på jobbet! FOKUSERA ANGELICA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu