Funderingar

Jag skriver och skriver, men finner inget bra sätt att formulera mig på.
Bloggen har som ni märkt blivit en lite mer vardagsblogg utan diskussionsinlägg eller provocerande åsikter. Jag känner väl mer eller mindre att det inte är värt det. Folk får ha sin uppfattning om mig, varesig den stämmer eller inte. Men jag önskar ändå att om man får berättat för sig att de har fel - då ska detta också förstås. Då ska det respekteras och tros på.


Sitter just nu och väntar på att Jocke ska komma hem. Sen drar vi tillbaka till kalaset, fast utan barn och med lite vuxendricka ;)
Jag önskar er en superduperlördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu