Fredag

Idag har vi varit lediga jag och grisen. Tog lite sovmorgon och mysfrukost. Sen fick vi finbesök av aimees kompis från förskolan med underbara MammaV. Tackar gör jag för tulpaner och härligt avslappnat skitsnack över kaffe och cheesecake :)

Sen kom Jocke hem, så vi styrde bilen mot Tornby för lite skräpmat och shopping. Tydligen fick vår kaffebryggade för sig att bara dö över natten, så vi köpte en ny på Expert. Rea plus en extra ternoskanna! Vi knep den sista. :)

Sen for vi till Maxi och handlade tokmycket! Känns som en evighet sen vi verkligen fyllde på i alla skåp och fack. Ibland behövs det och inte bara vecko-(läs varje dag handling på närmaste Ica) handling.
När vi var klara på Ica maxi fick jag ett sms från optikern om att mina glasögon var klara att hämta. Perfect timing!


Så... Fredagen den 13:e som sägs vara en otursdag, har inte visat vara sig så illa för min del.

Hoppas ni har haft en fin dag och får en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu