S.E.M.E.S.T.E.R.

Det är inte mycket som händer här på bloggen. Och med tanke på bristen på kommentarer så känner jag även att det inte kan vara någon stor förlust för er som ändå går in här om dagarna ;)
Ska inte hota med att lägga ner bloggen, men förvarnar om att det kan komma att ske någon typ av förändring i höst. Har massor att skriva om, men som aldrig kommer ner i ord att publicera på bloggen. Det sker en hel del i livet som gör att jag inte heller har tid/prioriterar tid för bloggen. Hur som helst, ni får allt vänta och se vad som kommer ske till hösten.
Men nu ska jag bara njuta av ledigheten som varit välbehövlig för mig och min lilla familj.
 
Första veckan har jag och Aimee varit "ensamma".
Shoppat, busat i parken, badat i plaskis, kollat på film, myst, pussats, hälsat på min morfar, sjungit, promenerat längst med stångån, ätit glass.
 
Snart går min bättre halva på semester och vi ska göra typ INGENTING när vi väl är tillsammans alla tre! Ingen stress och turné runt halva Sverige för att hinna gå på alla teatrar, besöka alla djurparker, tivolin, bo på hotell och göra allt "för barnens skull". Åker vi iväg på något så gör vi det, annars så ska vi njuta av att bara var lediga.
 
 
Trevlig sommar på er!!!
Kommentarer
Postat av: Anette ahl

Jag har velat kommentera varför du inte bloggar men man vill ju inte verka tjatig. Sommarkramar från sthlm

2012-07-06 @ 19:12:51
Postat av: Linda

Kul o se att ni njuter av livet o ledigheten. :)
Ha en bra sommar!

2012-07-06 @ 21:35:55
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se
Postat av: Martina

Babe inte skaru sluta. Jag följer men är dålig på att kommentera! Tack för igår! :)

Krammmm Martina

2012-07-08 @ 09:36:05
URL: http://www.marland.blogg.se
Postat av: svärmor

och så kommer ni ut till oss...

2012-07-08 @ 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu