Tungt

Jag känner ärligt talat att det ska bli skönt att få återgå till jobbet på måndag för jag orkar inte mer... Det är inte lätt att vara hemma med en snart 3årig liten tösabit som brutit benet. Det är tungt och det är påfrestande för psyket.
Visst har vi haft det jättemysigt och kul tillsammans, samtidigt som vi varit nere på stan och strosat och hälsat på alla kompisar på förskolan. Men det är även jobbigt....


Min kärlek för mitt barn är oändlig. Så som alla föräldrar känner för sina barn. :) Och det gör ju då enormt ont inom mig när hon har blir så trött och utmattad av att hitta på saker, samtidigt som hon är rastlös och uttråkad. Hon vill så himla mycket, samtidigt som hennes kropp säger ifrån... Min lilla grisegno!



Idag har det iaf varit en bra dag. Vi har shoppat skor till mig, jeansjacka till grisegno och lite inredning till hennes rum. Imorgon ska vi på VIPfrukost med shopping på Lindex.... shopping var det ja! haha Blir en del av det just nu ;)


Nu ska jag slappa i soffan i lugn och ro då Jocke är på träning.
Ha en fin torsdag! ♥





vår lilla svamp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu