Dålig bloggare

Hej bloggen!

Ibland hinner jag inte med att uppdatera dig. Förlåt. Men så är det med familj, jobb och ett liv utanför. Jag ska försöka bättra mig, men lovar ingenting.  ;)





I Stockholm var det kanon och mycket att ta in.
Efter resan blev det fullt ös medvetslös på jobbet.
Helgen har bestått av födelsedagskalas och sen lugn på landet.
Idag har jag och Aimee varit på stan, i lekparken och stökat runt i hemmet.
Imorgon är det jobb igen.


Sen kan jag även meddela att barnet är 50% blöjfri. YEY!
Hemma är hon helt bjölfri förutom på natten och nu utmanar vi ödet även när vi går hemifrån. På förskolan drillas hon och hennes jämngamla kompisar med hjälp av förskolelärarna.


Ciao lovers ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu