En helg i ledighetens tecken

I torsdags for vi till Ikea efter jag jobbat och hem åkte vi med nya möbler till balkongen och en tv-bänk. Den första tv-bänken vi köper tillsammans! Hahaha


Annars har helgen besått av städning av hemmet, middag med syster och pojkvän, bio och drinkar med min man, mys på landet, rensning av skåp, storhandling, slängt skräp på tippen, träffat sönöt Hilda med föräldrar, Burger King, montering av tv-bänk och massor av bus och lek med vår grisegno :)

Nu kollar vi på Mästarnas mästare och jag känner hur bra jag mår av en helg med min familj och vänner. Och jag känner hur bra beslutet jag gjort är för oss. Imorgon ska jag få ett viktigt besked också. Vet inte hur jag kommer reagera oavsett om det blir ett ja eller nej. Det får jag se helt enkelt ;) Bara jag får det imorgon blir jag glad.

Hoppas ni haft en lika härlig helg som vi!!
Aimee fick för övrigt en ny kompis(förutom Hilda) när vi va hos Jessica och Petter idag!! Underbara barnet var inte rädd eller reserverad för denna härligt Otello.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu